23948sdkhjf

Han vil gøre Inspiration speciel

Direktør hos Inspiration Frank Sørensens har sat sig et mål, der hedder, at Inspiration skal skille sig ud fra konkurrenterne på markedet.
Derfor har kæden ændret markedsføringsstrategi og produkter. Det skriver Fyens Stiftstidende.

Det er målet, at Information ikke længere skal opfattes som en traditionel isenkræmmer, men i stedet mere som en livsstilsbutik. Derfor vil Inspiration fremover satse på dyrere isenkræmmervarer, som man normalt finder i f.eks. Illums Bolighus.

- Vi vil gerne være et sted, hvor der ofte er noget nyt at opleve. Så kunderne får lyst til at kigge ind, selv om de ikke lige skal købe noget bestemt, fortæller direkøtren.

Inspiration havde et driftsunderskud på ti millioner kr. i 2013, hvilket var en forbedring på 50 millioner kr. i forhold til året før.
Kommenter artiklen
Udvalgte artikler

Nyhedsbreve

Send til en kollega

0.094